zamaneannesi80 34+2 yiz bugün sağ göğsümün tam altında kalp atışı gibi bir çırpınma oluyor ara ara.. sanırım hıçkırık bu, eğer buysa bebişin başı yukarda mı olmuş oluyor 🤭
Hulus zamaneannesi80 ritmik hareketler şeklinde oluyor ben çok net ayirabiliyorum hickirigini bebeğimin başı aşağıda olduğu için ben aşağıda hissediyorum
Esmakrds zamaneannesi80 bende şu an 31+3 üm. Bugün bende karnımın alt kısmında kalp atışı gibi bi süre devam eden hareketleri hissettim. En son kontrolde bebeğin başı aşağıdaydı. Sizin nasıldır bilemedim şimdi
annesinin_alparslani zamaneannesi80 muhtemelen. Benim ufaklıkta öyle sık sık hıçkırık tutuyor. 38+1deyiz dün geceden sancılar başladı bugün biraz ağırlaştı sanırım erken gelecek bu gidişle daha eksiklerimde var.
zamaneannesi80 Hulus evet ritmik hareketler, tekmeden yada kendi hareketlerinden farklı.. o zaman yukarı dönmüş bebek 🥲 daha önce baş aşağı idi çünkü
zamaneannesi80 Esmakrds en son benimde baş aşağı idi neyse yarın görecez 🤭 sağ göğsümün altına denk gelince dedim döndü heralde
zamaneannesi80 annesinin_alparslani sağlıkla gelsin inşallah.. bugün çok sık oldu benim de bakalım yarın randevum var döndü heralde daha önce baş aşağı idi