_ozlmm
O anı yaşayıp görmek her şeye değer tahmin edebiliyorum, kahve içince narkoz atıldığını bilmiyordum. Çok teşekkür ederim mutlaka hastane çantama koyacağım. Ne güzel sağlıkla bebeğine kavuşmuşsun ömrü uzun olsun inşallah 🙏🏻
Sezaryene herkes karşı, normal doğum yap diyorlar ama o sancıyı da çekmek istemiyorum..
Bakalım belki ben de sezaryen olurum ☺️