Hicranturkoglukaraduman Kızlar 31+0 haftalık hamileyim ama hala bebeğime isim bulamadım, fikirlerinizi paylaşır mısınız?❤️
Elifmstf Hicranturkoglukaraduman oğlumun adı Onur Alp 🥰 onurlu gururlu kahraman yiğit anlamına geliyor
Hazasel Hicranturkoglukaraduman Göktuğ Aras 2 buçuk yaşında. Eşimin adı Yiğit olmasaydı kesin Yiğit koyardım🥹
123mirza Hicranturkoglukaraduman biz Mirza koyucaz .. ama ondan önce kararlastirmadigimiz PUSAT HİZİR SOFU ÇAKIR MİRAN TOMRİS GİBİ İSİMLERDİİ .. eşim sağolsun kurtlar vadici olunca isimlerde böyle oluyor ,🙄😃😃😃🤤
Mervfrt1 Bizde Ali Uras koyucam inşAllah ama ben Alparslan , Mert , Yağız ,Yiğit isimlerini çok seviyorum
Hicranturkoglukaraduman Mervfrt1 ben de yiğit düşünüyorum aslında ama biraz daha farklı bir şey mi olsa diyorum 🙄
Caglaklckksl Hicranturkoglukaraduman Canım bende 35 haftalığım ama hala bebeğin ismi tamamdır şu olsun diyemedik 😅 ama aklımızda olsan isimleri yazayım belki senin içine sinen bi isim olur aralarında. Uras Efe Arkın Efe Alp Tuğhan. Uras Alp koyma ihitmalim de var tabi babası ikinci isme tamam derse tek isim taraftarı kendisi :)
Hicranturkoglukaraduman Caglaklckksl umarım içinize sinen en güzel ismi koyarsınız, adıyla yaşasın inşallah güzel bebek 👼🏻❤️
Sevim2211 Aras Sancak koyacağız bizde gerçi Aras ismine hala ikna edebilmiş değilim eşimi ama koyacağım diye en son sinir krizi geçirmeyi düşünüyorum veya onun öyle düşünmesini istiyorum ☺️
Hicranturkoglukaraduman Sevim2211 Aras ismi gayet güzel bence, umarım her şey gönlünüzce olur adıyla yaşasın 👼🏻❤️
Caglaklckksl Hicranturkoglukaraduman amin canım inşallah 🤲🏻 tüm güzel dilekleri sizde yaşayın inşallah 💙
Hicranturkoglukaraduman Basak0503 Aras çevremizde çok var o yüzden tercih etmiyoruz ama yakışmış iki isim birbirine, rabbim adıyla yaşatsın inşallah👼🏻❤️