Merhaba anneler, doğumum yaklaşıyor ve doktorum sezaryen olmam gerektiğini söyledi. Anestezi senin tercihin diyor ama ben siz annelere sormak istedim spinalle veya genel anesteziyle doguranlar avantaj ve dezavantaj olarak neler yaşadınız ne tavsiye edersiniz?