Busearslnn Arkaşlar merhaba yerleşme kanamanız oldumu ve belirtileriniz nelerdi adettime 3 günüm var az bir miktar kahverengi,kırmızı az bişey gelmiş çamaşırıma karın ağrım ve miğde bulantım var 3 gündür
bilghrz Busearslnn bende regli günü yasadım az mıktarda kahverengi lekelenme oldı o gün belım kasıklarım agrıda baskada kanamam olmadı
Daisydaisy Busearslnn adetime 10 gün kala leke değmiştir bana 3 defa cuma günü kan verdim beta 17ydi sadece o belirti vardi