adennlilith1 23+3 haftalık olduk ama çok bir hareketlilik hissetmiyorum normalde sürekli hareket eder tarzı şeyler okuyorum ama streste yapmak istemiyorum normal mi çok hareket etmemesi
Tugba1106 adennlilith1 ben 25+1 haftalığım sürekli bendede olmuyor birde ilk gebeliğiniz ise fazlaz hissetmemeniz normaldir
mimar_anne 27+4 haftalığım canım ben bile sürekli hissetmiyorum çok normal gün içerisinde hissediyorsan yeterli her dk hareket etmez zaten uyuyorlar ☺️
adennlilith1 mimar_anne internette bazen okuyorum işte hareketi çok hissedersiniz felan diye o yüzden panikledim teşekkür ederim 🤩