Duha190 Kızlar 20+5 im tetanoz aşısı oldum bu sabah hareketlilerini dün kadar hissedemiyorum yaptıranlar sizde de oldu mu bu durum ?
Azra41 Duha190 20 haftalık bebek çok fazla hareketli olmuyor ki zaten gün içinde ben burdayım diyor 😊 2 tane oldum tetanoz böyle birşey la karşılaşmadım sordumda öyle bişey yok dedi doktorumuz 🥰
PMY23 Benimde doktorum önerdi uzun zaman olduysa önceki aşından yaptır dedi. 20+3 haftalık şuan. Önceki tetenoz aşımın ne zaman yapıldığını bilmiyorum. nerede yaptırabilirim? Randevu nasıl aldınız siz bilgi alabilir miyim acaba?
Azra41 Duha190 20+24 haftalarda normal kuzum bende 2 gün hissetmemiştim sadece sabahları onuda çok fazla algilayamiyordum 😄 uyku zamanına giriyorlar galiba 😊