Hamiş anneler biz 31. Haftadayız artık oğlumun hıçkırıklarını çok fazla hissediyorum yani hıçkırık olduğundan da emin değilim 😂 ama böyle günde 3-4 defa yaklaşık 20 dakikalık ufak hareket gibi bir şey hissediyorum ve genelde kendimi rahat bırakıp uzanınca oluyor bir süre sonra artık gıdıklanıyor ve rahatsız oluyorum😁 sizde de oluyor mu böyle bir şey napıyorsunuz ben bebek hıçkırıyor diye biliyorum 🤔