Nsdpg Kızlar bebeğimi kasıklarımda hissediyorum doktora mı gitsem ya bişi çırpıyor sanki hep göbek deliğimdeydi korkuyorum
Asyaninannesi58 Nsdpg ayakları aşağıdayda kasıklara tekme atıyodur. Benim de öyleydi mesaneme vuruyo bebek çok aşağıda diye gittim doktor bebek yerinde ama ters olduğu için tekme atıyo demişti