23kubra23 canım ben geçen sene 16 haftalık bebeğimi kaybettim uzun süre tekrar olmayınca hsg çekildi ve rahimde perde ve darlık oldugu anlaşıldı. Ertesi gün ameliyat oldum ve ameliyattan 1 ay sonra hamile kaldım şuan 17 haftalık hamileyim. İnsallah sende biran önce evlat sahibi olursun allahın izniyle. Ama bence tüp bağlatma gibi birşey olmasın tüpün bağlanırsa hamile kalamazsın gerekirse doktorunu değiştir yada doktorla cok iyi konuş bu konuyu.