annesivekuzusu Aşı olduktan sonra ağrılarınız çok fazla oldu mu cuma günü olacağım bende herkes bir şey söylüyor korktum açıkçası 🥺
HRHR annesivekuzusu yok canım acımıyor vala tam hafif oluyorda olsun o kadar benim yarin ikinci doz olcm tetanoz aşisi korkmaaa
Fundayakut annesivekuzusu Ben 2 dozu da oldum kol ağrısı illaki oluyor ama öyle öldüm bittimlik bir ağrı değil 😅
CadalozCivciv annesivekuzusu Benimkisi tam 7 gün sürdü hatta başlık açtım burda ama çoğu kişinin hafif geçiyormuş korkma hertürlü olmamız gerekiyor zaten geçip gidiyor
aliss Yapılırken hissetmiyorsun bile sonrasında da kol agrısı kolda bi agırlık oluyor o kadar abartıldıgı kadar bir sey yok. Korkmana da gerek yok :)
annesivekuzusu Herkes ikiye ayrılmış durumda sanırsam umarim hafif geçer belirtileri de teşekkür ederim cevaplarınız için 🥰🤗
1erkekkannesiiii annesivekuzusu ben geçen ay oldum hiçbir şey olmadı ağrı ateş sızı falan bu ay sonu ikinci dozu olcam. Herkesin bünyesi farklıdır ama cok ağır bir iğne değil canım merak etme içini ferah tut
Meresss annesivekuzusu hiç bişi düşünmeden yaptırdım ikisinide hiçde ağrı sızı olmadı hiç kafanıza olumsızu oturtmayın ilkinde hiç mi hiç acımadı ikincide bi kaç saat sonra hafif ağrı oldu oda normal iğnede bile oluyo yani hiç korkulcak bişi yok