Merhaba anneler burda cok dazla şey yaklaştık sizle ilk defa yazarken bu kadar zorlanıyorum ikiz 24 haftalık gebeyim aslında cok iyi giden bir hamilelik sürem oldu 20 eylülde doktora gittik ve bebege kan az gittiğini kan akımın düşük olduğunu söyledi bebeğiniz ölebilir dedi insan buna inanmak istemiyor ne acı surekli takip halindeyim bugun tekrar perotonolqjı gittim kendi doktorum yönlendirdi yarış olmalı mı üniversite hastanesinde yapılacak birsey olur mu diye doktor baktı ve yapılacak birsey yok erken doğum istersen yapalım ama cok küçükler ikisi de kaybederiz dedi diğer bebek iyi klosu normal dedi ben beneklerimin arasında kılo farklı git gide açılıyor bu kötü birsey farkındayım doktor kız bebekten umudum bir ölür dedi bir iki hafta gider gitmez dedi Rabbim ne demiş o olur karnında ölse de diğer bebege bana zarar verir mi cok korkuyorum bilgisi olan paylaşırsa cok sevinirim