KaymazFamily Merhaba hanımlar, doğumdan önce gümüş kapak kullanıp yararını görenler oldu mu? Tecrübe eden varsa paylaşırsa sevinirim 😊
Stuna KaymazFamily 37. Haftada takmaya başlamıştım ilk hamileliğimde doğum sonrası çok çok uzun süre nerdeyse hiç çıkarmadım. O kadar rahat ettim ki bi kere yara olmadı ne krem sürdüm ne bi şey. Şu an hastane çantasına koyduğum ilk şey o oldu onsuz aslaaaa😍
motherofcats doğumdan önce değil ama doğumdan sonra kullanmaya başladım göğüslerim çok kötüydü hemen fayda etti e bebek in gümüş kapağını kullanıyorum fiyatı da çok uygundu
Stuna ballibocek alıştırmak iÇin göğsü sanırım. Bende tam bilmiyorum içinde mi yazıyordu yoksa bi yerden mi duydum önceden takmaya başlayın diyordu. Şart değil tabi.
Songulll46____28 ballibocek çünkü göğüsler doğumdan önce de çatlamaya başlayabiliyor doğumdan önce bunu engellemek için kullanılıuyor yani önlem amaçlı doğuma kadar kuruyup birden çatlamasın diye
minesk doğumdan önce kullanmak lazım, göğüs uçlarını hazırlaması açısından, 36-37den sonra kremlenebilir ya da gümüş kapak takılabilir