Sena55 beni de perinatoloğa yolladı perinatolog olabilir her bebek aynı değil dedi. Ama 3. Haftaya cikarirsa farki biraz problem olabilir dedi içerde beslenemediği anlamina gelir sezaryen olman gerekebilir dedi o biraz canımı sıktı. Minyon bi bebek olucak dedi bana da