Biz de Kaan ismi koymayı karar verdik eşimle. Kaynanam hiç beğenmedi başka isim bulun dedi. Ben onun yanında sustum, ama evimizde eşime dedim sen başka isim koymak istiyorsan söyle beraber konuşup karar veririz sonuçta bizim çocuğumuz biz beraber ona isim koyacağız. O da bana dedi Kaan ismi beraber beğendik beraber koyacağız, sevmeyenler olacak ama alışacaklar ve saygı duyacaklar kararımıza