Merhaba arkadaşlar 6+5 haftalık hamileyim. Minyon birisiyim 160cm-52 kgyum zayıf sayılırım çok hafif göbeğim vardır varsa da. Gebelikte şu an bu dönemde karnımın büyümeyeceğini biliyorum ama karnımda bir şişlik mi var bilmiyorum büyüdü böyle yuvarlak duruyor alttan neden olabilir ? Sizde de oldu mu acaba?