momlife_7 Arkadaşlar merhaba doktora gittiğimizde 6 hafta 6 günlük dedi sağlıklı gebelik kesesi dedi ama geç döllenme olabilirmiş bir bilginiz var mı acaba kesenin içinde ki ortadaki yuvarlak beyaz şey nedir acaba ? Görüntüyü paylaştım