mummy_to_be Stoppedstar evet haklısınız belki de haftalarımız, rahim agzı uzunluklarımız ya da açılmalarımız farklı oldugu için yatırmışlardır beni. Belki de sadece para için 🤦🏾♀️😄
Stoppedstar mummy_to_be valla keşke bilsek. Başka bi doktor sana neden dikiş attılar ki demişti :)) hepimize olmuş olabilir aynısı. Bilemeyeceğiz önemli olan bebeler sağlıklı olsun da napalım
Bernnnaaaa Rvyda_bal21 bayıltıyor 1 gece hastanede kaldım ben doktorum öyle dedi merak etmeyin uyuyup uyanıyorsun herşey bitmiş