annebebek7 benimde şuan 8 haftalık bir fasulye ama aslında doktor 1 hafta geç döllenme 7 haftalık dedi ultrasonda, kalbini duyduk ve ilk haftalarda lekelenmem olduğu için progestan fitil kullanmıştım doktor artık bırakabilirsin dedi şimdide sarı leke geliyor doktora onu da soracağım neden böyle oldu enfeksiyon mu oldum diye midem o kadar bulanıyorki su bile içmek istemiyorum susadığım halde