Caglac Merhaba arkadaşlar, 33 haftalık gebeyim ve karnım son 3 gündür çok sertleşti. Ara ara belimde ağrı hissediyorum. Sizde durum nasıl?
mom32 Caglac aynı haftlardayız bendede durumlar aynı çok zor geçiyor az bir zaman kaldı inşallah çabuk geçer🙏🏻