isimyazmakzorunlumu Bugün 30+5’te kontrole gttim. 3 hafta sonra çatı muayenesi yapacağız dedi. Riskli bir durum yoktu. Ufak bir perde vardı sadece ama bebek dönmüş. Foruma baktım genelde 36dan sonra yapılmış. Biraz erken mi?
askbebek Bence erken ya Sen bilirsin de doğumu tetikleyen birşey diye biliyorum çatı muayenesi Bende 34. Haftadayım 36-37de yapacağız dedi doktorum
isimyazmakzorunlumu askbebek doktor öyle bir şey yok dedi 😕 34te gidip sorayım iki hafta daha erteleyebilir miyiz diye. Teşekkür ederim cevap için🙏