Dilan-Bayat Arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz? Beta hcg testim 7,65 çıktı 2 gün sonra 13 çıktı ve bugün kanamam başladı . Kimyasal diye doktora gittim ve beta 27,80 çıktı. Başına gelen var mı lütfen yardımcı olur musunuz?
Aycakya Dilan-Bayat benim de kanamayla baslamıstı hamileliğim. Doktoruna git o ultrasonda kese görüp görmediğini söyler.
Yagmurrr98 Dilan-Bayat Biraz az artmış üzmek istemem ama bu değerle doktor henüz bişey göremez yinede kontrol amaçlı gidin ama keseyi göremeyince herhangi bi ilaç vermiyorlr diye biliyorum umarım sağlıklıdır
Dilan-Bayat Aycakya doktoruma gittim zaten kese için 1500 2000lerde olması gerekiyor dedi benim sayı düşük şuan kese için çok erken. Sizin kanamayla başlayıp sağlıklı mı devam etti
Dilan-Bayat Yagmurrr98 evet biliyorum bende zaten kanama başlayınca kimyasal oldu diye düşünerek gittim ama tekrar arttığını görünce danışmak istedim. Kimyasal da kanamaya rağmen artış oluyor mu diye
Aycakya Dilan-Bayat evet sonrasında sağlıklı devam etti 15.haftama kadar. Sonra tekrar bir kanama yasadım maalesef. Bebek iyi şu an ama ben yatıyorum sürekli.
Dilan-Bayat bebekveannesiii benim kanamam dün başladı yani 13ken bugün gittiğim de 28 çıktı. Kanamaya rağmen beta artmış olabilir mi