Kızlar, bugün olmam gerekiyor bekliyorum. Cuma gününden bu yana akıntım var ve kasıklarım çok sızlıyor. Böyle üşütmüşüm gibi bir baskı var, oturunca ayağa kalkınca ince ince ağrıyor. Cumartesi pazar hep adetim gelecek dedim belim ağrıyordu, tuvalete gidip bakıyorum gelmemiş. Böyle yaşayan var mı ? Test yaptım biri silik biri negatif