25 aylık oğlum hala emiyor ben kıyamadım hiç ve bıraktırmayı denemedim bile ama şimdi ikinci geliyo ve şimdiden zorlanıyorum bi hafta önce öğrendim ikinciyi oğlum üstüme çıkıyo biraz haşin emiyor 😂 ama çokta istekli değil emerken mızıldanıyor tadı değişti sanırım yada azaldı ona kızıyor. Kendisi bırakır gibide geliyo dün gece cok zordu emerken sinirlendi kendini yerden yere attı 🥹 yaşan tecrübesi olan var mı ne yapmalıyım