Sevim2211 Perde ameliyatı olmuştum bundan 5 yıl önce doktorum rahim uzunluğun iyi görünüyor ama perde ameliyatı geçrdiğin için erken doğum riskin var dedi. Şuan 32+6 haftalık bebeğim. Perde ameliyatı olup erken doğum yapan arkadaşlar var mı acaba
KaranimM1 35+5 haftalık sezaryan oldum mecburi. Dr başından beri;“ Senin erken doğum riskin var,sen perde ameliyati oldun,hep dinlenmen lazım kendini yorma” derdi.. öyle de oldu.. Ama herkes erken doğum yapacak diye bir şey yok.