Ahuum yani bendeki sikayet sizinki gibi degil aslında… Wc ye çok sık çıkıyorum, ve bu iç camasiri islanmasi sabah kalktigimda felan degil genelde bir yere gittigimde uzun süre ayakta kalınca oldugunu farkettim. Şimdiye kadarda 3 defa oldu. Geldiginin farkinda olmuyorum lavaboya ciktigimda gormustum. Zaten yarın kontrolüm var . Dile getireceğim bu şikayetimi… teşekkürler.