kr1907 Kızlar haftaya salı günü sezeryan günüm belli olucak ya bugün kilosu 2800 çıktı sizce haftaya cuma ya kaç kilo olur az mı kilosu
hemsiree kr1907 son aylarda haftada 200 gram kadar kilo alıyorlar. yani kilosu normal merak etmeyin 3 kilonun üzerinde doğar muhtemelen 😊
Sahranr kr1907 bende 37+0 haftaya salı benimde sezeryan günüm bebeklerimizin kilosuda ayni 2.800 banada az geldi hatta 2.700 du dün kontrolde 5 gün içinde sadece 100 grm almış 2.800 olmuş doktor artık almaz fazla dedi son aylarda az alıyorlarmış
kr1907 Sahranr haftaya salıyı siz mi istediniz ben de salı günü randevu aldım büyük ihtimal ya haftaya cuma yada pazartesi olucak
kr1907 eylulicten inşallah ya en fazla 3 olur o da doktorların yanlış ölçme ihtimalleri oluyor 200 gram falan da az olur diyorum