Gamze5334 Merhaba ben gidiyorum ama hamile değilim daha önce farklı bir ameliyat oldum kendisinde çok ilgili bir doktor tavsiye ederim
Deletedmom_85 Gamze5334 teşekkür ederim canım. Bende başladım kendisine gebelik elde etmek için. Bal gibi bir doktormuş ilgili gerçekten 💖 sende mi tedavi oluyorsun?
Gamze5334 Deletedmom_85 bende kimyasal gebelik vardı üç kere oldu o yüzden gitmiştim dağa sonra rahimde polip oluştu ve ameliyat oldum çocuk istiyoruz ama daha iki aydır düşünüyoruz o yüzden şuan tedavilik bir durum yok
Deletedmom_85 Liv3652 evet aşılama ve çatlatma iğnesi tedavisi gördüm ilgili tatlı bir doktordu ama maalesef sonuç olumsuz oldu.