Hemdemmm ben bulyonsuz çorba pilav yiyemezdim eksik gelirdi bana ama artik kendi kaynattiklarimi koyuyorum ozellikle knorr un içinde palm yağı var çok zararli hep katki maddesi dolu. Hazır corba hiç kullanmiyoruz ama kendi yaptiğim corbalarin içine bulyon atardim hamileligimden beri onu da biraktim. Noodle çok severdim. Zararli olduğunu biliyordum ama arkasinda yazanlari tek tek google da arastirinca ister istemez soğudum zaten. Yemeyin bacılar