Nimet-scl2 ilk dogumum ozelde oldu kinci gun ayaktaydim ama ikinci sezeryan devlette oldu malesef 15 gun dik yuruyemedim ağrım ck oldu bn hastaneye bagladim ucuncuyu ozelde yapacağım tekrar ama cogu kişide ikinci sezeryan zaten zor oluyordu hastaneyle alakasi yok dedi bilemiyorum ucuncude farki anlayacagim ☺️