Simya Tuuba100310 ben samsun medicanaya gidiyorum 515 di muayene ücreti ama bu ay artmış yarın kontrolüm var yeni ücreti öğrenirim yaklaşık benzerdir diye düşünüyorum
Tuuba100310 esradgn123 is indirimi vs mi kullandiniz acaba emniyete indirimleri var mi biliyor musunuz
ALAM Tuuba100310 benim eşim veteriner sağlık teknisyeni kamu ile ilgili bir kartı var ona indirim uyguluyorlar biz 450 yerine 360 ödüyoruz bizide doktorumuz uyarmıştı böyle bir hakkınız var diye isterseniz sizde bir araştırın 😇
bilgeka Rabiakaptan indirimli hali değil mi ben de baro indirimi ile 400 küsür olan muayene ücretine 350 gibi bi şey ödemiştim en son (hikmet bey için)
ByNsAyKo bilgeka merhaba, hikmet beyden memnun musunuz acaba? sehir değişikliği yaptık, artık 28.haftayım. doktor arıyorum da.
bilgeka ByNsAyKo evet son derece memnumum güler yüzlü her şeyi açıkça anlatıyor rahatlatıyor. Ancak hala birebirde görüşmedik yani bana iletişim adresini vermedi. herhangi bir şey soracagımda hastaneyi arayıp baglanıyorum bu kötü :(
Socialmommm Zam gelmiş malesef o yüzden eski fiyatı söylemişim ben de. Doğum ücretine de baya zam gelmiş keşke önden doğum paketi alınabilseydi ama malesef böyle bi imkanları yok