ecemila Bebeği hissettiniz mi belirtileriniz neler acaba bu kadar rahat geçmesi normal mi. Benim karnımda çok az büyüdü gören herkes bebek nerde diyor
Minikimsinn ecemila benim karnimi çıkmış biraz bulantmm hic olmadı 🤨 çok az cikolota yiyib uzandigmda az his ediyrrm 2 sanylk
ecemila Omerr_ ben ilaç kullanmaya devam ediyorum ilacı bırakmaya cesaret edemiyorum çünkü bulantım geçmemişti en son
Hadiceakan 16+3 deyiz ve karnım çıkmaya başladı artık hafif kıpırtılar hissediyorum artık 😍😍 mide bulantısı da hafif olmakta ne yazıkkii
ecemila Hadiceakan ne güzel sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰 hamilelik nasıl geçiyor daha mı rahat
Hadiceakan ecemila ay aksine biraz rahatsızım ağırlık kaynaklı mı bilmiyorum geceleri yatamıyorum ağrım da yok ama uyuyamıyorum gece birşey yemezsem olmuyor deliricem belki yakında cidden uyuyamamak çok kötü nedensiz bir şekilde🥴
Paramedik16 Karnım çıktı hemde baya sanırım ikiz diye 17 haftalığım henüz hareketlerini hissetmedim doktorum 1-2 haftaya hissedersin dedi
ecemila Paramedik16 maşallah sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🌹 tam hissetmek için biraz daha var bana da öyle demişti
ecemila Hadiceakan uyku sorunu bende de var ama gündüz uyuyorum ben onu kestim gece uyumak için inşallah işe yarar çok geçmiş olsun inşallah sizde de işe yarar