Selamlar, 38+2 yim bu sabah kasıklarımda ara ara giren sancılar hissediyorum. Dayanılmaz derecede değil regl ağrısı gibi yada gaz sıkışması gibi. Daha öncesinde hiç sancı çekmediğim için nasıl bir şey olduğunu bilmiyorum. Ağrılar şiddetlenmeden de doktorumla iletişime geçmek istemiyorum. Zaman tutmaya çalıştım fakat düzensiz geliyor o yüzden zaman tutmuyorum. Sizce hazırlık mı yapıyor bebek?