Yenianneeee Kızlar 23 haftalık hamileyim. Bebeğimin hareketleri normalde düzenli sma bugün pek hissedemedim. Sizce ne yapmalıyım doktora gitmeli miyim?
fatmaa37demi5 Yenianneeee o haftalarda hala düzenli olmuyor hareketleri tam. Günde 10 kez hissetmeniz yeterli. Ama dediğim gibi düzenli olmadığı için benim de hissetmediğim günler olmuştu o haftalarda. Ama içiniz rahat etmicekse bir görünün
Sare_benan Yenianneeee 25 haftadayım yaklaşık 1 gün oynamadı tabi panikle gittim doktora meğer pozisyonu değişmiş ondan hissetmiyormuşum