Mystery76 Kızlar eşimle bir anlaşma yapmıştık kız olursa ben koyucaktım erkek olursa eşim . Bir oğlum olacak eşim ilk çocuk ve babasına söyledi ismini sen koy diye 😔 bende madem öyle bende bir isim koyucam dedim insan ismiyle Yaşar derler o yüzden bu konuda çok hassasım. kayınbabam ne koyacak bilmiyorum oda kafamı çok bulandırıyor umarım modern bir isim düşünür 😞 öneri bekliyorum sizden
QUEEN088 Mystery76 Bende kocamla)öyle anlaşmıştım Oğlumu İsmin Kayınbabam koydu sağolsun)yani bende sevdim.Ama güzel olmasada söylerdim.Çunki çoçuk isim çok dikkatla seçilmeli. Erkek isimlerinden David,Fateh,Amir,Aras isimlerin beğeniyorum.
Mystery76 QUEEN088 ne koydu ismini çocuğunun 😊 klasik isimleri sevmiyorum ama eğer beğenmediğim bir şey olursa konuşsam kırılır mı acaba ? Konuşmalımıyım ?
CadalozCivciv Mystery76 Kesinlikle konuş kırılırsa kırılsın bacım o çocuk ömür boyu o ismi taşıyacak sormicak mı sana anne niye izin verdin diye, en çok söz hakkı senin beğenmezsen müdehale et istemiyorum de