Cansu353535 14 Haftalık hamileyim ama hala göbeğim çık adı sizin ne zaman çıkmaya başladı yardımcı olurmusunuz?
Yenianneyimmm Cansu353535 benimde yeni yeni çıktı önceden sanki yemek yemişinde göbeğim çıkmış gibiydi şuan 21+4üm
Yagmur1991 Cansu353535 bende 15 e gircem hala göbek çok az var bende diyorum niye çıkmadı az hamiş olduğum belli olsun :)
Devran Ben şuan 12+4 üm 5 bucuk kilo aldım doktor kıyafetlerimi bollaştırmam gerektiğini söyledi hamilelik kıyafetlerine geçtim bile 8. Haftamdan beri bu kıyafetleri giyorum
Zuleyhakaan Devran oh maşallah baya kilo almışsın😂 böyle güldüğğme bakma bende aynıyım senınle 11 haftalık 4 bucuk kilo😂😂
istanbulluanne 31+3 üm ve bol giyince belli olmuyor daha. Yemek yemisimde azck siskinlik yapms gibi bi göbeğim var 😝
Cansu353535 istanbulluanne o da güzel ama olsun Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🤗🙏
Hicranhicran 33 den sonra belli olmaya başladı şuan 36 haftalık hamileyim görenler 6 aylık gibi göbeğin var diyor çok az çıktı yani 😊
detetedmom404 Bende. 14 haftalığım öyle bi göbeğim Yok ama pantolonlarım olmuyor artık tümsek gibi diyelim hem daha erken