Edaecer Hanımlar 13+5 haftalık hamileyim yemek yemesi hiç canım istemiyo tiksiniyorum sanki bi tek kahvaltı güzel yapıyorum ve meyve çok yiyorum sadece canım meyve istiyo böyle olan var mı acaba
queen_hurrem Edaecer bende öyleydim sonra doğumdan sonra gelen o pişmanlık hissi keşke yeseydim şimdi yiyorum ama kilo alırım diye korkuyorum
Sedamete Edaecer 22+6 yım şimdiye kadar hep öyleyim bu nasıl hamilelik diyor herkes ama 9kiloda aldım onu anlayamadım vitaminler pekmez ve meyve yapıyor sanırım
Edaecer Sedamete ilk hamileligimde cok iştahliydim bunda anlamadım yiyemiyorum resmen yemek zar zor yiyorum aç kalmiyim diye yoksa hic canım istemiyo ama meyve cok yiyesim geliyo ekşi elma flan
Sedamete Edaecer evet ya bende zorla yiyorum ve meyveyi de aşırı seviyorum acaba erkek çocuklarında mı böyle sizin cinsiyet ne
Aynur1215 Haftadayım. Hala iştahım yok. Kilo dahi alamadım. Normal kahvaltımı akşam yemeğimi yiyorum. Onun haricinde meyve ya da süt ile ara öğün yapıyorum. Bazen sırf hamileyim diye zorla yediğim bile oluyor. Gerçekten iştahlı hamilelere de çok özeniyorum.