Altus Al 91 Yb 9 Kg aldım ben,bir bucuk aya yakındır da kullanıyorum.kurutma performansından aşırı memnunum, az çamaşır koyarsam süreyi kendiliğinden kısaltıyo,ya da sectiğim sürede kurumamışsa süreyi uzatıyo. kusuru var mı derseniz bazı kumaş türlerinde çekilme,küçülme yaptı,o da benim hatam, yün kazağımı diğer çamaşırlarımla beraber attım kolları kısaldı. ayırıp ayrı ayrı atmak lazım ya da yünlüleri kısa programlarda narin programında falan çalıştırmak gerekiyor. Arçelik garantisinde,servisi yedek parçası hep Arçelik güvencesinde zaten. memnunum valla,yıka kurut yerleştir 3-4 saatte hepsi halloluyo,mükemmel bi rahatlık. ben de kış annesi olucam,bebeğimin kıyafetleri için de deniycem bir ay falan sonra.