queen_hurrem Kizlar mrb idrar yolu enfeksiyonu kaptım henüz doktara gitmedim ama önceden yaşadığım için biliyorum enfeksiyon olduğu için Afferdesiniz ama idrarımi yaparken zorlaniyorim napacam ağırı yapıyor ?? İlaçta kulananamam
MMelissaaa- queen_hurrem bol bol su için sık tuvalete çıkın. Devam ederse mecbur ilaç kullanmanız gerekir ilerlemiş olabilir
Asyaninannesi58 queen_hurrem doktora giderseniz size uygun bi ilaç verir. Toz veriyorlar onu içinde birkaç saat idrarınızı yapmayın iyi geliyor genelde. Bi de ben sirkeli su ile temizleniyorum idrarımı yaptıktan sonra o da faydalı oluyor.
Nefise46 queen_hurrem bende daha atlattım doktorum enfeksiyondan kaynaklanan bakteriye göre ilaç verdi hamileyim ona göre ilaç verdi bence gitmelisin
Asyaninannesi58 queen_hurrem bi pet şişe kadar kaynamış soğumuş suya 3-4 kaşık kadar sirke katıyorum. Pamuğu o suya batırıp sonrasında kuruluyorum. Vajinaya yapmayın ama florasını bozuyo kuruluk yapıyo
Asyaninannesi58 queen_hurrem ama bundan önce doktora gidip ilaç kullanın ben enfeksiyon olmasın diye yapıyorum olanı geçirir mi bilmiyorum. Günde 3-4 litre su içersen yeni başladıysa atarsın