Papiiii nefes için 7. Hafta çok erken değil mi sonlara doğru bebeğin yukarı baskı yapmasından kaynaklı nefes sorunu oluşuyor çünkü. 36+3 teyim yeni yeni başladı nefes sorunum. Üşütmüş olabilirsiniz havalar da çok müsait bu anlattığının nefes sorunu biraz ona benziyor gibi. Doktorunuz kan testi yaptığın da değerlerinizden kaynaklı olup olmadığı da ortaya çıkar, kontrole gittiğinizde yapması gerekiyor zaten ❤️