Selam guzel annelerim ve anne adaylarim..
Bugun cook kotuyum..
Gecen mayista 8 haftalikken dusuk yapmistim sonra yine hamile kalmistim 1 ay sonra.
Ama bugun kontrolum vardi az once geldim kontrolden normalde bugun 12+3 üz. Ama malesef bebegimin 11+5de kalbi durmus😭😭😭😭😭 yine kaybettim cok cok kotuyum moralim cok bozuk. Allahim boyle uygun gordu tabi en hayirlisini O verir. Yine sukur buna sukur🤲 ama canim cok acioo😭😭😭😭😭
Sevgiler ebru