39+1 iz bugün. 4 buçuk 5 cm e doğru giden bir açılmam var ancak sancı hiç yok. Suyum gelmedi bebeğin durumu da iyi dedi dün doktor. Yarın tekrar çağırdı açılma aynı yerde kaldıysa ve hala ilerleme olmazsa yine beklemeye devam mı etmeliyim 🤷🏼♀️ suni sancıdan korkuyorum eğer suniyle de ilerle ime olmazsa sezeryana mı alır acaba diye düşünüyorum. İlk gebeliğim aynı durumda olanlar var mı kızlar