Merhabalar kızlar benim geçen perşembe günü beta değerim düşmüştü ve iki gün önce de parçalar geldi doktorum sağlıksız gebelik olduğunu söylemişti düşük olacaktı yani ama dün kan verdim yükselmiş dış gebelik olma ihtimali yok çünkü kesem gözükmüştü dış gebelikde kese görünmez sizce neden böyle bir şey oldu anlamıyorum yardımcı olursanız sevinirim