Kızlar 35+0 iz bugün, dün kontrolüm vardı çok şükür her şey normal gayet iyi fakat arada doktorumun yaptığı bir şeydir bu bebişin kalp atışını dinlerken nefes tutmami söyledi hep de sormayı unutuyorum neden böyle bir şey yaptırıyor ? Yani sizlerde de yaptırıyorlar mi ? Kalp atışında bi problem olsa söyler doktor zaten ama yine de merak ediyorum