Bundan 2 hafta önce idrar yolu enfeksiyonu vardi antibiyotik kullandim ve agrilarim gecti. Fakat bu kez de bazen beyaz akıntı (ki normal bence mantar gibi kokulu kasintili değil) bazen de iç çamaşırının yarısını ıslatan su gibi akıntı oluyor. Artık doktora gitmekten yoruldum ultrasonla baktı, alttan muayene etti, turnusollu ped verdi ama suanlik bir şey görünmüyor dedi :( 21 hafta 3 günlük hamileyim