Benimde mayisa denk gelito ama kaci oldugunu nasi hesaplicam tam olarak bide sizde de varmi sanki hic hamile degilmisim gibi agrim falan yok yeni yeni azcik mide bulantim var oda sabahlari cok az ben doktora gittiginde erken yumurtlama olmus dedi direk kese gorundu gercek hamilesin tebrikler dedi haftaya gel kalp atisina bakalim dedi direk boyle dediyse kesede bebegi gormustur dimi ? Bos gebelik falan degildir dimi nednse boyle bsy takildi aklima ?