1prenses2prensanne Anneadayiozlem yok zaten ilaç sevmiyorum ama ikiz hamilelik de olunca ihtiyac duydum ilaçlara eksildi degerlerim ama doktorlar genelde bilerek mi bilmiyorum ama önce böyle yüksek yan yetkili veriyor ona biraz sinir oldum
Anneadayiozlem 1prenses2prensanne yüksek yan etkililerin yüksek de faydası oluyor genelde o yüzden veriyorlar ben de pek ilaç içmeyi sevmem ama mecbur katlanıcaz miniklerimiz için
1prenses2prensanne Bettuss_123 evet zaten erken doğum riski olduğu için korku oluyordu sancı artınca her an korku daha da çoğalıyor
Bettuss_123 1prenses2prensanne rabbim zamanında kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 Kaç haftalıksınız ?
Miz_ 1prenses2prensanne inşallah etkilemiyordur bir kaç güne randevum var belli olur orada muhtemelen bu ay çok ishaldim. Eğer kilo artışı normalse sorun yok
Bebis_annesi51 1prenses2prensanne ben kullanıyorum ama bende hiçbir etki yapmadı şükür . Doktorunuza söyleyin değiştirsin
NurGns Bebisinannesi23 aynen bende de ishal gibi oldu ama öyle şiddetli değil. Hatta aksine tuvalete çıkmıyordum kabızlığı çözdü. Sadece dışkı kokusu farklı oluyor demir ilacı olduğu belli
Bebisinannesi23 NurGns her hamilede farklı semptomlar oluyo demekki . Evet o renk ve koku değişikliği normal zaten .