Bushy size tavsiyem mamayı bırakmanız aynısı başıma geldi çok zor bi süreç sadece uyku halinde emiyordu memeyi görünce boğazına bıçak dayanmış gibi ağlıyordu 😫 15 gün red etti ama ben pes etmedim gündüz saatlerce uğraşıp sadece uyuduğunda emzirebiliyordum ki kızım sadece göğüste uyuyan bir bebekti sonrasında 1.5 yaşına kadar emdi sağlık ocağındaki ebelerde size yardımcı olur ama pes etmeyin 🙏