kızlar merhaba, gebelik şekeri şüphem var doktor şekerin yüksek dedi ve 5 günlük şeker istedi benden her gün açlık tokluk 3 defa ölçüyorum. yükseklik bi yana bi aşırı düşüyor 55’lere bi 140’lara 160’lara çıkıyor. dengesizlik var. gebelik şekerim çıkarsa sezeryana mı alırlar beni acaba?? normal doğum yapan var mı benim gibi olup da. 35. haftamdayım