Kızıma isim bulmakta çok kararsızlık yaşıyoruz. Eşime ne söylesem beğendiremedim. Bı oğlum var onda daha kolay secmistik. Oğlumun adı da Ömer Talha bu arada. Kızıma da Meva koymak istiyorum. Henüz eşime kabul ettiremedim ama ikna çabalarım yanıt vericek gibi. Eskiden hep kızım olursa Zeynep koyucam derdim ama hamile olduğumdan beri daha cinsiyeti öğrenmeden içime Meva ismi düştü. Onun ismi olmalı gibi hissediyorum. Hepimizin evde iki isimliyiz ve kızıma da iki isim koymak istiyorum ama bir türlü karar veremiyorum. Daha doğrusu içime sinicek bı ikinci isim bulamadım. Fikirlerinize talibim🌸